duminică, 25 august 2013

Wilton Brown.




Cea mai delicata culoare, pe care as alege-o pentru un tort de clasa, este Wilton Brown.
Nu pot explica nuanta,dar vizibil este catifelata si foarte apropiata de culoarea persica-piele.
La o anumita perioada de timp ma apuca creativitatea,iar daca nu ma pricep  invat tehnici noi.
Ma gandeam astazi la ce ma pricep eu cel mai bine si concluzia ar fi ceva contradictorie:biologie,nutritie,arta culinara si constructii(da,constructii).Fotografia ar mai fi o pasiune ascunsa,un reziduu de pe vremea cand lucream la o televiziune.Asta nu inseamna ca sunt o perfectionista,dar cateodata imi dau in petec si fac cate o chestie ca cea dn fotografie
Wilton Brown este o culoare de saturatie,cu alte cuvinte:oricat ai vrea sa inchizi nuanta ,aceasta are o margine moleculara care nu ii da voie sa se modifice in conditii de temperatura si prelucrare normale.
Eu zic sa incercati,culoarea Maro din gama Wilton este splendida:delicata,surprinzatoare si catifelata.
Blatul sa fie unul Madeira,cu un strat de buttercream ,urmat de un  dublu strat de fondant.Dublu strat de fondant ajuta la nivelarea uniforma ,fara bule de aer ,si nu lasa crema sau buttercream sa patrunda usor fondantul,daca am avea numai un strat.
Restul cred ca il stiti,clima umeda si caldura influenteaza negativ prelucrarea fondantului,indiferent daca are o calitate superioara sau nu.
Decorul e la alegere,dar sa primeze bunul gust si stapanirea tehnicii pe care o folositi.
Eu am folosit icing cu tehnica stencil.
Este primul meu tort cu strat de fondant,facut acum doi ani.
Nu l-as fi postat,dar imi este foarte drag si culoarea a fost cea care m-a facut sa imi schimb parerea despre tonalitatile inchise .
Ei bine,daca rasfoiti putin istoria culorii Maro,o sa intelegeti de ce este atat de speciala.
Maro:o culoare calda,catifelata,nu apartine culorilor curcubeului,aduce stabilitate si realism.
Cu toate ca este considerata o culoare care  defineste lipsa evaluarii de sine,culoarea Maro este cea care da caracter si sensibilitate in acelasi timp.
Sa fiti iubiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu