joi, 22 august 2013

Fluturi.





Stii tu,ca anul trecut pe vremea asta, ne puneam noi intrebari,adica tu mie,ca ce ar inseamna pentru mine personal-sa insel?
-Ce inseamna a insela?Care este limita subrealista?
Ah,cand eram eu mica aveam un prieten imaginar care se chema Innes si era din Germania.
Asta in cazul in care,cei sau cele care ne citesc ,sa nu aiba dubii in ceea ce priveste eventualul dialog fantasmagoric.
N-am idee daca Innes inca e still alive,n-am mai avut o discutie civilzata cu el de ani de zile.In schimb,cu mine, am zilnic.
Pe inserat,fix in punct ora  21:01, m-am intalnit cu prietena noastra comuna.Mai,ce criza mi-a facut.Tu ai avut puterea sa o dai pe usa afara.Mi s-a-nfipt ca un cutit in partea occipitala.M-as fi dat cu sania de ciuda,daca aveam una.






Patru katiushe!
Uite asa prietena noastra comuna o sa imi stea pe cap cateva zile.
Naharya,oras full de trupe ONU.Nordul Israelului,la o aruncatura de bat de Liban.
In 1995 la piscina pe granita Liban-Israel
.Kibutz,soare,aveam o silueta de invidiat.
-Tu cu picioarele,Nuti cu sanii si Sorina cu ce mai ramane.
Da,aia cu picioarele eram eu.Cuminte,naiva,prea cuminte.
 Liliana Smith locuieste in Naharya.O argentinianca simpla si plina de viata,cu doi baieti in armata.
-Lili,como va?
-Ahora todo normal,pero miedo por la tarde.
-Panico,pero ya paso,recuerdos de la guerra con Libanon.


Mergem in vizita:Sa nu uiti sa iei si plasa de prins fluturi!!!
Huh?!!
Pai da,noi aici prindem Katiushele cu plasa de prins fluturi,ajung zilnic,uneori si cate 40 pe zi.
7 ani cu liniste,intrerupti astazi de cateva Katiushe.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu