marți, 27 august 2013

Blestem!



Blestem!
Dcpdv?

  M'a apucat algoritmia de'odata .
  Ma intorc pe Cei mai multi si plina de zel dau 4 pagini  de'o data.
  Caut pe cineva,vreau sa fiu exacta in date si nu reusesc sa aflu ceea ce vreau sa stiu.
  Cont sters si refacut in decembrie 2010 .Uitasem.
  Intamplarea neasteptarii face sa  dau peste Zbengu a mea,la 236.
  Mai sa fie,la 250 il gasesc pe Parintele .
  Nu mai caut.Amintiri frumoase imi trezeste ...De ce nu,am invatat sa iert,sa fiu comprensibila,mi'a luat ceva timp dar merita.Merita,mai ales cand iubesti.


   Au trecut aproape 4 ani de cand se stiu,de cand se iubeau ,de cand nu eram capabila sa inteleg ce inseamna iubirea.
  Era distrus ,era atat de distrus incat i'au trebuit 4 ani sa isi revina,si cand s'a pus pe picioare a facut aripi.
  Mie toti atatia ani mi'au trebuit sa'l nteleg.
  Am stiut ca voi pierde razboiul,o stiam in fiecare secunda,in fiecare respiratie, cand dormeam alaturi de el,cand faceam dragoste,cand isi petrecea  noptile de  iarna in fata semineului asteptandu'ma de la munca.
  -Iar ai intarziat,imi spunea glumind, aratand ceasul imaginar de la incheietura mainii.
  Era trist,obosit,se lupta cu el ,cu gandurile si dragostea lui.
  Am trecut prin toate etapele clasice care se cer in cartile de specialitate.
  Un caz clasic,imi rasuna mereu in  urechi.As fi putut ajunge obiect de studiu la congresele de psihologie. 
  Maria,psiholoaga care ma ajuta sa deznod siretul intortocheat al vietii mele, deja avea un verdict pentru mine.
  Cand iei hotararea te ajut,doar trebuie sa ai incredere in fortele tale.
  Zece luni am fost in terapie,saptamana de saptamana.luna de lunaPana in  ziua in care el m'a anuntat ,trist si cu privirea goala, ca-Eu nu mai merg,daca vrei o fac pentru tine,dar eu nu mai vreau.
  Ma minteam,incercam,visam,straluceam si iarasi o luam de la capat,Promisiuni neimplinite,neincredere,compromisuri,razboaie psihologice manuite de o disperare profunda.


 Trecusera un an si jumatate de liniste fortata,in care fiecare moment putea fi o bomba cu ceas,eram obositi amandoi,Eu de atatea planuri esuate ,el obosit  de tot ce'l inconjura.
  Imi placea sa savurez cafeaua  in biblioteca,raspunzand la intrebarile pustanilor sau neintelesilor de pe TPU.
  Aveam o pozitie fruntasa pe locul 6 in clasament,eram Expert in funde si cocarde, deja dupa primele trei luni de activitate ,in schimb eram varza la gramatica si la categoria Familie.
  Savuram cafeaua impreuna cu tigarile mele preferate, care aveau aroma de ciocolata si vanilie  sau cu tutun de pipa.
  Deschid pagina,ma loghez iar ochii imi fug in josul paginii,emailul lui era ON.
  Discreta , incep sa citesc pe sarite emailuri,mai noi,mai vechi,trimise sau primite.Mi'a luat ochii un email vechi,primit de la compania Tarom in luna iulie a anului 2010,scris ca raspuns la cererea lui R in urma anularii biletului de avion Valencia'Bucuresti'Suceava,in care intreba cum poate recupera banii sau daca se poate folosi de bilet cu alta ocazie.
  Raspunsul prompt al companiei Tarom venea clar si specifica ca pretul biletului nu este rambursabil ,dar se poate folosi de el cu alta ocazie,eventual platind o diferenta de taxe datorate neintelegerii.
  Prima data in atatia ani cand am ramas muta de uimire si am inceput sa inteleg ca daca iubire nu e, nimic nu e.


  Inca imi mai savurez cafelele matinale sau nocturne in acelasi loc,sporadic,dar inca o fac.Imi este un loc drag,unde am cunoscut'o pe Zbeng a mea,pe Adina ,pe Parintele si  Enigma.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu