vineri, 2 martie 2012

Flori de Primavara!




     Aici o sa ma gasiti pe mine,ceva invizibila ce-i drept.Mereu am vrut sa scriu,imi place sa scriu,sa mazgalesc,sa desenez,cam stangaci,cu un mare handicap cand e vorba de gramatica
     .De fapt,imi place sa scriu in minte,mai greu pe hartie sau tastand.E prima mea zi si sper sa nu fie ultima,daca aveti rabdare si timp poate stam la vorbe.Uneori sunt insuportabila,dau prea multe detalii,alteori  doar cu cateva cuvinte explic totul,dar se intampla rar.
     O sa vorbim despre ce vreti voi,absolut orice,despre bucatareala,despre carti,despre lene,muzica sau cum sa nu uitam sa mai fim copii.Despre modelaj in fondant,despre ciocolata(asta da,multa ciocolata),culori si coloranti,nutritie ,gramaje si da,despre mancare in principal.Cam la asta ma pricep,bine,nu excelez,dar cum stau bine cu stima de sine mi-am zis sa le impartasesc si celorlati din cremele mele taiate si aruncate la gunoi,din experientele pe care le fac pe cei pe care ii iubesc cel mai mult.Nu ma pricep la photoshop,asa ca de moment fotografiile mele vor fi unele domesticite de mine.Acum ma grabesc,am de descarcat cateva fotografii facute astazi.